Szkolenia Rad pedagogicznych

  1. Rodzaj szkolenia: szkolenie zamknięte/szkolenia Rad Pedagogicznych
  2. Liczba uczestników: do ustalenia z zamawiającym
  3. Termin szkolenia: do ustalenia z zamawiającym
  4. Miejsce szkolenia: w siedzibie zamawiającego lub organizatora, ewentualnie szkolenie wyjazdowe (do ustalenia).
  5. Zaświadczenie: placówka wystawia imienne zaświadczenia o ukończeniu szkolenia dla każdego uczestnika (listę uczestników z niezbędnymi danymi dostarcza zamawiający).
Proponowana tematyka szkoleń (do wyboru)
  1. Skuteczna komunikacja interpersonalna jako narzędzie wspierające pracę nauczyciela (efektywne kontakty z uczniami i rodzicami ).
  2. Emisja głosu w pracy nauczyciela.
  3. Skuteczne zarządzanie stresem w pracy nauczyciela.
  4. Innowacje pedagogiczne w praktyce szkolnej.
  5. Ocenianie kształtujące w praktyce szkolnej.
  6. Wsparcie rodzin dysfunkcyjnych (zadania szkoły i praktyczne rozwiązania).
  7. Sytuacje kryzysowe w szkole (obowiązki placówki, algorytmy postępowania, praktyka szkolna, system reagowania w szkole).
  8. Uczeń – aktywny uczestnik procesu uczenia się.
  9. Ewaluacja w praktyce szkolnej (wykorzystanie wniosków z ewaluacji zewnętrznej/wewnętrznej, organizacja ewaluacji wewnętrznej, przygotowania szkoły do ewaluacji zewnętrznej).
  10. Awans zawodowy nauczyciela.
  11. Praca zespołowa nauczycieli jako kierunek podnoszenia jakości procesu edukacyjnego.
  12. Mediacje jako narzędzie w pracy nauczyciela.
  13. Stres i wypalenie zawodowe w zawodzie nauczyciela.
  14. Problem agresji w klasie/ szkole (praktyczne rozwiązania).
  15. Zachowania agresywne uczniów – warsztaty reagowania na agresję.
  16. Konstruowanie Indywidualnych Programów Edukacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
  17. Komunikacja wspomagająca i alternatywna dla uczniów z utrudnioną komunikacją werbalną.
  18. Edukacja włączająca.
  19. Rodzice partnerami szkoły.
  20. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny.
  21. Wspieranie pracy wychowawczej nauczycieli – nagrody i kary czy konsekwencje ?
  22. Nauczyciel – wychowawca ( warsztat, superwizja).
  23. W poszukiwaniu modelu dobrej lekcji – czyli jak uczyć skutecznie i atrakcyjnie.
  24. Wykorzystanie narzędzi coachingowych w pracy dyrektora szkoły/ nauczyciela.
  25. „Minimum informatyczne” współczesnego nauczyciela – obsługa urządzeń multimedialnych i podstawowych programów informatycznych przydatnych w pracy nauczyciela.
Formuły realizacji szkoleń

Wersja A: szkolenie jednodniowe (od 2- 6 godzin zegarowych, w zależności od tematu i ustaleń z zamawiającym).

Przykładowy harmonogram dnia szkoleniowego:

  • 8.30.-10.30. – szkolenie
  • 10.30.-10.45. – przerwa
  • 10.45. – 12.45. – szkolenie
  • 12.45-13.00 – przerwa
  • 15.00 – 15.30 – ewaluacja, podsumowanie, konsultacje indywidualne

Uwaga! Organizacja dnia szkoleniowego może zostać zmodyfikowana w zależności od potrzeb zamawiającego.
Możliwość organizacji szkoleń w godzina popołudniowych.

Wersja B: szkolenie dwudniowe (wersja rozszerzona – 12 godzin, wersja szkolenie + superwizja, szkolenia komputerowe)

Przykładowy harmonogram dnia szkoleniowego:

  • 8.30.-10.30. – szkolenie
Zapisz się

Jesteś zainteresowany wybraną ofertą?
Skorzystaj z prostego formularza rekrutacji on-line.

Formularz rekrutacji on-line